به گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، حسین مرادی با اعلام این خبر گفت: مرکز تماس تلفنی ستاد خدمات سفر با هدف تسهیل دسترسی گردشگران به اطلاعات گردشگری جزیره و انعکاس بیواسطه انتقادات و پیشنهادات راهاندازی شده است.
مرادی ادامه داد: این مرکز از ساعت 8 صبح تا 24 آماده پاسخگویی به گردشگران و قشموندان است.
او تصریح کرد: گردشگران میتوانند اطلاعات آخرین وضعیت بنادر و سفرهای دریایی، اطلاعات پروازی و فرودگاهی، وضعیت دسترسی به جاذبههای گردشگری طبیعی و مراکز خرید را از اپراتورهای مستقر در این مرکز دریافت کنند.
رئیس کمیته اطلاعرسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم یادآور شد: همچنین انعکاس پیشنهادات و انتقادات در راستای ارتقای کیفیت خدمات ارائهشده به گردشگران و گزارشهای مردمی نیز، از طریق این مرکز امکانپذیر خواهد بود.
به گفته مرادی، گزارشات دریافتشده توسط مرکز تماس، مستقیما به رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر و رؤسای کمیتهها ارسال خواهد شد.
انتهای پیام/
انتهای پیام/